3.236 gösterim
16,00 viral puan

Şanlıurfa’da 17 Polis Meslekten İhraç Edildi

Şanlıurfa'da yasa dışı telefon dinlemeleri yapıldığı iddiasıyla açığa alınan 17 polis, soruşturma sonunda meslekten ihraç edildi.
KemalEfe 13.06.2016 saat 16:43
  1. Şanlıurfa Emniyet Müdürlüğü'nde 7 Ocak 2015'te 'usulsüz ve yasadışı’ dinleme suçlamasıyla 14 polis gözaltına alındı.

    18 Ocak’ta da soruşturma kapsamında görevlendirilen mülkiye ve polis başmüfettişlerinin yaptıkları incelemelerde 3'ü şube müdürü, 5'i komiser, 9'u polis memuru 17 kişi açığa alındı.

    Emniyet Genel Müdürlüğü Yüksek Disiplin Kurulu bugün tamamladığı soruşturma raporu doğrultusunda; 'siyasal toplantılara katılmak, amir ve üstlerini eleştirici basına demeç vermek, görev yerinden ayrılmak' suçlamasıyla 17 polis memurunun meslekten ihraç edilmesini kararlaştırdı.

  • Şu an haberi okuyan: 1 kişi var

  • Toplam Viral: 8 gösterim
  • Toplam Seed: 192 gösterim
  • Toplam Direkt: 3.036 gösterim
  • Viral Puan: 16,85